Menü
Bezár ×

Pálinkás Zsolt – vezérigazgató, Tesco Magyarország

Téma: Értékteremtés egy árérzékeny piacon.Melyek a kiskereskedelem meghatározó trendjei, és melyek ehhez képest a hazai helyzetet alakító folyamatok? Mit tesz azért egy nemzetközi nagyvállalat, hogy a hazai gazdaság ökoszisztémájában is értékteremtő résztvevő legyen? Árérzékeny környezetben milyen márkát érdemes építeni ahhoz, hogy megtartsa vagy/és megszerezze a vásárlókat? Mit tartalmaz a Tesco beszállítói programja és mit kell tudnia egy hazai termelőnek vagy gyártónak, ha partnerséget keres? Milyen döntéseket hoztak a Covid eddigi hullámaiban, s melyekről gondolja azt, hogy a post-Covid korszakban is megmaradnak majd?  Csak néhány kérdés azok közül, amelyre választ kérünk majd Pálinkás Zsolttól, a Tesco Magyarország vezérigazgatójától. Zsolt a kinevezése előtt éppen 18 évet töltött már a vállalatnál, s a hazai pozíciók mellett regionális szerepben is kipróbálta magát. Éppen ezért lesznek egészen biztosan olyan kérdéseink is, amelyek az általa követett és követelt értékekre vonatkoznak, például arra, hogyan építi fel a saját csapatát, lehet-e nála hibázni, s ha igen, akkor hányszor.